Chapur sprak over zijn declassificatie in het debuut van TC

Lijden, moeite, vreugde en ongemak. Facundo Chapur maakte al deze situaties mee tijdens zijn debuut in Turismo Carretera en tijdens de finale die werd verreden op het circuit “Enrique ‘Quique’ Freile” in El Calafate, het toneel van de eerste date van het seizoen.

Enkele seconden voor de start, en toen hij al op de grid stond, hoorde de man uit Cordoba een van de banden van de A&P Competition Dodge leeglopen, waardoor hij het startgebied moest verlaten om naar de pits te worden gesleept en de band te verwisselen, waardoor hij de band verloor. recht om op de tweede startlijn (vierde) te worden geplaatst, dit vanaf de laatste plaats.

In de loop van de race schoof hij op in de “enkele file” en vermeed hij de incidenten die voor hem plaatsvonden, om aan het einde van de race de derde plaats op het circuit te bereiken, een prijs die hij meer dan verdiende tijdens zijn eerste ervaring in TC; Nadat hij van de eenheid was gestapt en de eerste verklaringen had afgelegd, kreeg hij te horen dat gezien de sancties tegen Diego Ciantini en Juan José Ebarlín, wegens incidenten op de baan tegen een andere concurrent, de winnaar van de test werd uitgeroepen…

Toen hij doorging met het vieren en het afleggen van verklaringen als winnaar, werd bij de technische inspectie ontdekt dat de compressiemeting van de door Fabián Giustozzi voorbereide motor een tiende niet binnen de wettelijke parameter (10,5:1) lag en dit bepaalde de uitsluiting van de en daarmee werd het feest dat in de pits plaatsvond verwaterd.

Er valt niets te verwijten. Dit zijn dingen die gebeuren en nu moeten we de bladzijde omslaan en verder gaan. Niemand zal mij afnemen wat ik vandaag heb meegemaakt, probeerde te beheren en wat er in de mensen werd gegenereerd. Ik ben het team, waarin ik blijf vertrouwen, dankbaar; Dit gebeurt als we tot het uiterste werken“, zei Chapur toen hij hoorde van het negatieve resultaat, waardoor hij geen overwinning behaalde bij zijn debuut in TC.

ZIE DE OPMERKING EN ABONNEER U OP ONS YOUTUBE-KANAAL

Giustozzi legde de redenen uit waarom de compressie misging. “Ik had het niet verwacht. Ik denk dat het door roet komt, zoals al vaker is gebeurd. We hebben het in verschillende cilinders gemeten en gewacht tot de motor was afgekoeld, maar hij gaf nog steeds een snelheid van 10,6:1 zonder dat we hem konden omkeren. Hoewel het een cijfer is, is er een regeling die moet worden nageleefd. Wij moeten blijven werken”.

ZIE DE OPMERKING EN ABONNEER U OP ONS YOUTUBE-KANAAL

admin/ author of the article
Loading...
Feyenoordleven Sport-news