Klantenservice

Algemeen
Feyenoord Klantenservice is in het leven geroepen om de service naar de Feyenoord supporters te optimaliseren.. Inmiddels bestaat het team uit 22 medewerk(st)ers. Feyenoord Klantenservice verwerkt meer dan 125.000 Feyenoord seizoen- en clubkaarten op jaarbasis. ledereen die vragen heeft kan bij Feyenoord Klantenservice terecht.

Dagelijks komen vele telefoontjes en brieven binnen met allerlei vragen over bijvoorbeeld trainingen, wedstrijden, kaartverkoop, maar ook over de juniorclub, spreekbeurten, kortom alles wat met Feyenoord te maken heeft. Ook het onderdeel klantenservice op onze website, wordt door Feyenoord Klantenservice verzorgd.


Loketten
De loketten van Klantenservice bevinden zich op het voorplein van het stadion (tegenover het spoor), aan de Olympiaweg en zijn geopend op werkdagen van 9.00 - 17.00 uur. Op zaterdagochtend zijn de loketten geopend van 9.00 - 12.00.

Op wedstrijddagen zijn de loketten 3 1/2 uur voor aanvang van een wedstrijd geopend.

Kaartverkoop
De meeste thuiswedstrijden van Feyenoord zijn te bezoeken zonder dat u hier een clubkaart voor nodig heeft. Alleen bij wedstrijden waar een bepaald risico voor geldt, worden de kaarten alleen verkocht aan supporters met een Feyenoord clubkaart. Hoe koop ik een kaartje voor een thuiswedstrijd van Feyenoord?

Meer info over kaartverkoop [ klik HIER ]


Telefoon: 010-2923888 (op zaterdag telefonisch niet bereikbaar).

Actuele informatie kunt u op onze website www.feyenoord.nl
en teletekst pagina 821 teruglezen.
email: